Vilka är dina favoriter?



Kollage från Nelly.com
 
1. Cape | 2. Boots | 3. Jeans | 4. Handväska | 5. Topp | 6. Mobilskal
 
Sponsrat inlägg


Jag gillar helt klart den mörkgrå Viriva knite Capen & bootsen från NLY Shoes.
Handväskor kan man inte få förmånga av och den här från New Look är klassisk och passar till allt. 
 
Synd att jag ännu inte är ägare till en iPhone 6, iså fall hade jag direkt köpt Michael Kors skalet, det svarta är absolut snyggast.
 
Vilka blir dina favoriter? Klicka dig in och välj just dina favoriter.
& Du...
Du har väl inte missat att om du anmäler dig på www.refunder.se
så får du återbäring på dina onlineköp!
402 butiker är anslutna till tjänsten. 
 
 
Nu ska ska jag ha det mysigt ikväll, med tända ljus & en filt i sofan, det börjar visst redan skymma ute.
Imorgon hudvårdsklass med Mary Kay produkter. Skulle du också vilja boka hudvård/ makeup? ja då kommenterar du här så tar jag kontakt.
Här hittar du min egen personliga Mary Kay sida & Webbshop

http://lena.olsson.marykay.se/

 
 
/ Kram Lena

Kommentera här: