Det här vill jag att du ska ha, så du kan se mig varje dag!

Ja så kan kanske julrimmet låta på några av årets julklappar
från mej 
 
 
Julen närmar ju sig med stormsteg, så varför inte börja i tid att fixa med lite personliga julklappar?
 
 I år tänker jag lägga min tid på att själv göra fina fototavlor /print istället för att "springa runt i affärer" och leta de perfekta Julklapparna.
Jag tar ju mängder med kort, så varför ha dem på ett USB minne, eller sparade i iPhonen?
 
Eftersom jag inte har någon fungerande skrivare, så kollade runt lite och hittade ett super bra erbjudande hos 
http://www.nordicink.se/
de har störst utbud av bläck & lasertoner i Sverige
 kommer beställa både laserskrivare, lasertoner och fotopapper. 
och som ny kund
får man även en gratis bläckpatron eller ett paket fotopapper som välkomstgåva! Ohhh så bra!
 
Ni vet att jag tidigare skrivit om återbäring med Refunder 
personli inbjudan från mig via den här länken
http://www.refunder.se/bjud-in/55ba1676d450e
 
Missa inte att Nordicink är med och ger 25:- i återbäring/ köp, pengar att tjäna.
 
Så nu kommer flera favoritfoton från året hamna fint inslagna som Julklappar.
Ni undrar säkert vilka, det får ni vänta med till efter självaste Julafton, vill ju inte avslöja något innan
men det blir ett antal printade favoritfoton med fina ramar från IKEA 
 
 
Ha en fin kväll alla ♥
nu ska jag packa inför Ölands Skördefest i helgen
/ Lena
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: