SPA på Himmelsby Gårdshotell

Jag är i lyckorus!!
Av alla tusen tävlande vann jag bonuspris i Himmelsby Gårdshotell FB tävling <3
Helt galet bra tävling, ett första pris, men då vi var sååå många tävlande, blev det först 10 BONUS VINSTER som sedan ökades med 10 till!!
&
jag blev en av de 20
FANTASTISKT!
Soo happy
 
 
 
 
 
 
 
Meeeeeeeeen så härligt det ska bli.
Ska boka in oss på en övernattning också.
Vi = Jag & min fina vän Anki
 
 
 
 
Förra helgen firade jag & familjen Halloween på Liseberg.
Var där med min älskade bor & hans familj.
 
Galet med folk, men oj vad roligt.
Utan vetskap, satt jag plötsligt jämte min brorsdotter i Helix...
Fii faaan vad roligt. 
Mr P tyckte att jag var aningen blek, när vi kom tillbaka
Har inga bilder.... de ligger i arkivet på Liseberg... MEEN jag såg "snygg ut iaf under åkturen"..
 
 
 
 
 
Nu laddar jag för ett Event imorgon tillsammans med CC Store Gullringen
Så galet kul & Spännande
Super snygga kläder
och
jag lovar mera bilder imorgon med mina två fantastiska mannekänger,
som självklart kommer ha Mary Kay makeup <3
 
Kraaaam / L
 
 
 

Kommentera här: